![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Realizace rekonstrukce objektu | ![]() |
Vývoz a likvidace odpadů | ![]() |
Realizace opravy čerpadel | ![]() |
Vzdělávání pro členy | ![]() |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra | ![]() |
20/06/2012 |
V důsledku silnějšího důrazu na systémy OSS a BSS a nedávné akvizice americké firmy Telcordia se Ericsson (burza NASDAQ: ERIC) umístil na druhé příčce prodeje systémů provozní a obchodní podpory (OSS/BSS) a nové generace řešení Service Delivery Platform. Nová zpráva vypracovaná analytickou firmou Gartner udělila Ericssonu druhou pozici na tomto rostoucím trhu a uvádí, že pokud by se do hospodářských výsledků promítly i prodeje řešení a služeb nedávno zakoupené firmy Telcordia, dosáhl by Ericsson v roce 2011 první příčky celosvětového žebříčku. Per Borgklint, ředitel divize řešení obchodní podpory Ericssonu, prohlásil: „Jelikož telekomunikační operátoři pociťují rostoucí potřebu rychle reagovat na měnící se požadavky spotřebitelů a zvýšit míru efektivity a inovací, systémy provozní a obchodní podpory představují klíčový prvek ve strategii provozu sítě každého operátora. Již se nám podařilo dosáhnout vůdčí pozice v klíčových oblastech účtování a fakturace, kde naše řešení slouží 1,7 miliardy zákazníků.“ Prostřednictvím akvizice firmy Telcordia, která byla dokončena 12. ledna, Ericsson rovněž posílil svou pozici v oblastech uspokojování služeb, zajištění a optimalizace sítě a významně rozšířil své kapacity k podpoře koncových řešení operátorů. Díky svému globálnímu úsilí o integraci poradenství a systémů Ericsson nabízí poskytovatelům služeb koncová řešení pro firemní procesy, kompetence a technologie systémů OSS a BSS a další generace systémů Service Delivery Platforms. Výsledkem jsou obchodní inovace, lepší zákaznická zkušenost a efektivní provoz. Celkem Ericsson v roce 2011 podepsal 33 nových významných smluv na dodávku verzí build pro OSS, BSS, SDP a Data Center, z nichž 26 bylo určeno pro systémy OSS a BSS. Vysokorychlostní mobilní připojení k internetu bude technologickým katalyzátorem, který transformuje řešení OSS a BSS určená pro telekomunikační operátory. Spojení zkušeností a poznatků Ericssonu v oblasti služeb, produktů a softwaru je klíčem k transformaci organizací a IT prostředí, kdy se využívají skutečné kompetence v reálném čase a vytváří konfigurovatelná řešení OSS/BSS. Zákazník tak díky důvěře v globálního zkušeného partnera získá schopnost zpeněžit a využít libovolnou obchodní příležitost.
Poznámky pro redaktory: Více informací o OSS a BSS od Ericssonu naleznete na http://www.ericsson.com/ourportfolio/telecom-operators/operations-and-business-support-systems
www.ericsson.com/broadcast_room
Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů. Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliard švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.
www.ericsson.com
PRO VÍCE INFORMACÍ KONTAKTUJTE PROSÍM: Ericsson Corporate Public & Media Relations Ericsson Investor Relations
PRAM Consulting s.r.o. Maria Pošteková e-mail: maria.postekova@pram.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU