Pořízení lisu | |
Výměna požárních dveří | |
Dodávky tabulí staničních orientačních systémů | |
Rekonstrukce obálky budovy | |
Zajištění TDS - Sportovní hala |
04/11/2010 |
Nejhůře jsou na tom lodníci. Ostatní čeká křehké oživení. Problémem však zůstává stav a financování dopravní infrastruktury. Jsme malá země ve středu Evropy, stát bez velkých zásob surovin a bez přístupu k moři, silně závislý na zahraničním obchodu, s otevřenou ekonomikou, mimořádně vysokým podílem průmyslu na tvorbě hrubého domácího produktu a s poměrně vysokou životní úrovní obyvatelstva. Přeprava surovin, polotovarů, hotových výrobků a lidí zde proto hraje velmi důležitou roli. Touto činností se dle Svazu dopravy zabývá v Česku až 30 tisíc firem. Když klesne spotřeba a méně se vyrábí, logicky se sníží i přeprava zboží. Krize dopadla na všechny druhy nákladní dopravy, nejvíc na rejdaře a lodníky. >>Nebudu-li brát v úvahu fatální situaci ve vodní dopravě, byly dopady krize asi největší na železnici,<< konstatoval Jaroslav Hanák, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy a prezident Svazu dopravy ČR. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU