Stavební úpravy domu | |
Realizace rekonstrukce objektu | |
Revitalizace zahrady | |
Realizace modernizace objektu | |
Realizace úpravy osvětlení |
28/01/2013 |
Displeje mají přiblížit produkt do zorného pole kupujících a podpořit prodej. Skupina STI z Lauterbachu nabízí nástroj pro zkoumání trhu – SelfAdvert-Box, který umí měřit sílu pozornosti a chování zákazníků u displejů přímo bez velkých výdajů. Box ve formátu pohlednice je nenápadně integrován do displeje a je opatřen ultrazvukovým senzorem a optickou čočkou. Pomocí senzoru rozezná přístroj, kolik lidí se před displejem zdržuje a jak dlouho. Takto získaná data se kumulují v tabulce na bázi excelu, uložené na integrované paměťové kartě. Osobní data nejsou zjišťována. Systém je opatřen bateriemi, které zajistí provoz po dobu asi 3 týdnů. Zjištěná data jsou vyhodnocena čistě statisticky. Vedle možnosti získat SelfAdvert-Box včetně software, nabízí STI kompletní servis od zabudování do displeje až k vyhodnocení. Agenturám a prodejcům se tak dostává jednoduchý nástroj, jak změřit úspěch akcí a porovnat s výsledky jiných testů. SelfAdvert-Box umožňuje nejen objektivní vyhodnocení rozličných designů displejů, nýbrž zprostředkovává také informace o atraktivitě jejich umístění.
www.packaging-cz.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU