![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Realizace rekonstrukce objektu | ![]() |
Vývoz a likvidace odpadů | ![]() |
Realizace opravy čerpadel | ![]() |
Vzdělávání pro členy | ![]() |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra | ![]() |
01/08/2012 |
Praha, 31. července 2012 – Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, obhájil v těchto dnech certifikace dle mezinárodních norem kvality. Jde o ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro environmentální management a ISO 27001:2006 pro ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Certifikáty umožní Dial Telecomu nadále se účastnit výběrových řízení státní a veřejné správy, případně samosprávy. Od první certifikace byly přínosné při získávání těchto zakázek.
Dial Telecom se zaměřil již v loňském roce na zakázky z veřejné sféry a v případech několika významných institucí byl vybrán jako vítězný dodavatel datových, internetových nebo hlasových služeb. Mezinárodně uznávané certifikáty, které v loňském roce Dial Telecom získal a které účast na veřejných zakázkách vyžadovala, tak byly velmi prospěšné.
„Certifikáty nám pomáhají účastnit se výběrových řízení u zakázek státní a veřejné správy. V komerční sféře jsme je zatím vůbec nepotřebovali, protože tam rozhodovala vždy pouze kvalita služeb a cena,“ říká k tomu Tomáš Strašák, člen představenstva a obchodní ředitel společnosti Dial Telecom.
Certifikace systému managementu kvality podle ISO 9001:2009 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskytování výrobku nebo služby, který splňuje požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních činností a zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika) Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 600 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU