![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Realizace rekonstrukce objektu | ![]() |
Vývoz a likvidace odpadů | ![]() |
Realizace opravy čerpadel | ![]() |
Vzdělávání pro členy | ![]() |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra | ![]() |
18/04/2012 |
Prémiový charakter Single-Malt Whisky The Glenlivet podtrhuje obal vyvinutý skupinou STI Lauterbach (D), ušlechtile a uměřeně utvářené dárkové balení. Na obalu znázorněné šťavnaté hrozny, zralé hrušky a měkká jablka označují také buket whisky, která již od roku 2002 patří do portfólia Pernod Ricard. Design pro 18, 15 a 12 let starou whisky se mění v barevném kódu: modrý, červený nebo zelený. Nejen produkt, nýbrž také obal je zážitkem pro smysly, protože jim propůjčuje značnou váhu. Bodové lakování matným a lesklým lakem podtrhuje prémiový charakter, vyseknutá kontura poskytuje pohled na produkt, jakož i na dva pohárky, které budí pozornost spotřebitele. 24 dárkových obalů 12 roků staré The Glenlivet je prezentováno v obchodech v atraktivním displeji, jehož design je přizpůsoben obalu. Tvůrcem displeje je rovněž skupina STI.
www.packaging-cz.cz
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU