banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Tisk, dlouhodobá spolupráce
Tlaková kanalizace
Rekonstrukce elektroinstalace
Park vč. nákupu a osazení překážek
Nábytek - vybavení učebny
5 nejnovějších nabídek
Stavebnictví
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 42S
Horizontální vyvrtávačka WH 10 CNC po generální opravě a modernizaci
Zajistíme úklid sněhu z komunikací
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS

České firmy dávají přednost neznačkovým tiskovým náplním

07/09/2012

toner_mania_629Jak čeští živnostníci, malé, střední a velké firmy přistupují k nákladům za tisk, zjišťoval server TonerMania.cz.

 

Praha 4. září 2012 – Pouhá pětina českých firem pravidelně kupuje do svých kancelářských zařízení originální (OEM) tiskové náplně, zhruba stejné množství společností sahá po nejlevnější variantě již jednou použitých repasovaných náplní. Většina, kterou tvoří šedesát procent firemních zákazníků, nakupuje nové, leč neoriginální tonery a inkousty generických značek. Tento trend lze pozorovat u českých živnostníků, malých, středních i velkých společností. Vyplývá to z prodejních čísel jednoho z nejvýznamnějších českých specializovaných internetových obchodů TonerMania.cz z prvního pololetí roku 2012.

 

V prvním pololetí letošního roku dosáhl objem prodejů e-shopu přes osm tisíc kusů tiskových náplní. Společnost firemním zákazníkům dodává všechny 3 základní typy tiskových náplní (originální, kompatibilní i renovované), a to pro všechny hlavní značky inkoustových a laserových tiskáren i faxů. Relevantnost dat podtrhuje také celorepublikové působení TonerMania.cz díky síti poboček v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Karlových Varech a Náchodě.

 

Roman Novotný ze společnosti TonerMania.cz výsledky komentuje takto: „Náklady za tisk tvoří pro většinu firem nezanedbatelnou položku. V mnoha společnostech mají celá interní nařízení a směrnice upravující hospodaření s tiskovými náplněmi. Není proto divu, že zvýšenou pozornost firmy věnují i jejich nákupu. Ač se může zdát pouze pětinový počet prodaných originálních náplní nízký, české firmy bych z úzkostlivého šetření nenařknul. Je třeba si uvědomit, že nákupem neznačkového toneru či inkoustu uspoří často i dvojnásobek nákladů. Kvalitativní rozdíl oproti originálu je přitom u produktů osvědčených výrobců v běžném kancelářském využití těžko postřehnutelný.“

 

graf_tiskove-naplne_566Originální tiskové náplně (prodejnost 20,8 %)

Koupí nových tonerů a inkoustů stejné značky jako je tiskárna získá zákazník garantovanou kompatibilitu, kvalitu tisku a barevná stálost. Někteří výrobci také podmiňují záruku na svou tiskárnu používáním výhradně originálních náplní.

 

Roman Novotný, TonerMania.cz:

„Originální tonery se hodí pro podniky, kterým záleží na stoprocentní tiskové kvalitě. Typickými zákazníky jsou grafická a architektonická studia. Cena originálů je však oproti kompatibilním náplním a repasům často -dvoj i trojnásobná.“

 

Nové kompatibilní tiskové náplně (prodejnost 60 %)

Nové náplně v doposud nepoužitých obalech od jiného výrobce, než je značka tiskárny nabízí typicky jen nepatrně nižší tiskovou kvalitu než originál. Spolehlivost a životnost kompatibilních náplní je dnes však zpravidla na stejné úrovni. Riziko vadného kusu a možného poškození tiskárny je velmi nízké.

 

Roman Novotný, TonerMania.cz:

„Nové kompatibilní náplně tvoří většinu našich prodejů bez ohledu na velikost firmy. Z našich zkušeností vyplývá, že procento reklamovaných kusů je u těchto tonerů a inkoustů stejně nízké, jako u originálních výrobků.“

 


 

Renovované (repasované) tiskové náplně (prodejnost 19,2 %)

V případě renovovaných cartridgí resp. tonerů se jedná o použité obaly, do kterých je znovu doplněn prášek či inkoust. Kvalita tisku, stejně jako spolehlivost, u nich mohou být na různých úrovních. Solidní výrobci nabízí záruku kompatibility a kromě doplnění prachu či inkoustu také výměnu nejvíce namáhané součástky.

 

Roman Novotný, TonerMania.cz: 

„Renovované náplně kupují jednak firmy, jež chtějí na tisku maximálně ušetřit, ale ve velké míře i naši stálí zákaznicí ze středních a velkých společností, kteří tiskové náplně vyměňují velmi často.“



Více informací můžete získat na těchto kontaktech:

 

 

Pavel Křižka                                                              Roman Novotný

PR Manager                                                                Jednatel

 

T: +420 732 582 776                                                     T: +420 776 612 007

E: pavel.krizka@justC.cz                                              E: novotny@internetmania.cz

 

Just Communication s.r.o.                                         TonerMania.cz

Komunikační & PR agentura                                         Internetový obchod

Dlouhá 705/16, Praha 1, PSČ 110 00                             Petřkovická 251, Ostrava, PSČ 725 28

 

 

O e-shopu TonerMania.cz

TonerMania.cz je jedním z největších specializovaných českých e-shopů s náplněmi do tiskáren, kopírek a faxů. Nabízí širokou škálu tonerů i inkoustů pro kancelářská zařízení všech nejběžnějších značek, zejména Hewlett-Packard, Canon, Samsung, Dell, Brother, Epson, Kyocera, Lexmark, Konica-Minolta, Oki, Sharp nebo Xerox. Prodejní portfolio doplňují vysoce kvalitní kompatibilní tonery značek TEKO a EKOTEC a inkoustové náplně ActiveJet. Svým zákazníkům nabízí TonerMania.cz odběr zboží na šesti místech po celé České republice, dále odbornou pomoc na speciální telefonní lince a také svoz použitých náplní a tonerů zdarma.

Stálí odběratelé navíc mohou využít atraktivního věrnostního programu. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb e-shopu TonerMania.cz jsou oborové certifikáty kvality ISO 9001/14001.

Více informací naleznete na stránkách http://www.TonerMania.cz.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU