banner
5 nejnovějších poptávek
Výstavba odborných učeben a školních družin
Kancelářské potřeby
Jazyková výuka pro zaměstnance
Technický dozor investora – víceúčelový sportovní areál
Ušití pracovních oděvů
5 nejnovějších nabídek
Pokládka živice a opravy komunikací
Pokládka živičných (asfaltových) koberců
Přípravky pro výrobu
Lisovací nástroje
ForCUT 100+hořák A141 6m

České aerolinie rozšířily službu odbavení po telefonu...

03/05/2006

České aerolinie rozšířily službu odbavení po telefonu -- České aerolinie rozšířily a zkvalitnily pro své cestující službu telefonického odbavení. Klienti ČSA, kteří cestují po Evropě pouze s kabinovým zavazadlem tak významně ušetří čas strávený na pražském letišti před samotným odletem. Telefonické odbavení na lince +420 220 113 742 poskytuje Kontaktní centrum ČSA v sedmi světových jazycích. Od 1. května je provoz Kontaktního centra rozšířen na 24 hodin denně. Odbavení po telefonu si mohou cestující vyřídit nejpozději 45 minut před odletem. Cestující, který využije této služby pouze sdělí prostřednictvím uvedené linky své jméno a číslo letu. Palubní vstupenku si poté vyzvedne v odletové hale v Terminálu Sever 1 u přepážky ČSA č. 140 nebo v novém Terminálu Sever 2 u přepážky č. 220. Při odbavení po telefonu si může cestující požádat o přidělení konkrétního místa v letadle.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU