EPS a rekonstrukce LDZ | |
Energeticky úsporná opatření – TDS | |
Obnova soustavy veřejného osvětlení | |
Elektromontážní práce | |
Přístavba a stavební úpravy dílen - nábytek |
03/05/2006 |
České aerolinie rozšířily službu odbavení po telefonu -- České aerolinie rozšířily a zkvalitnily pro své cestující službu telefonického odbavení. Klienti ČSA, kteří cestují po Evropě pouze s kabinovým zavazadlem tak významně ušetří čas strávený na pražském letišti před samotným odletem. Telefonické odbavení na lince +420 220 113 742 poskytuje Kontaktní centrum ČSA v sedmi světových jazycích. Od 1. května je provoz Kontaktního centra rozšířen na 24 hodin denně. Odbavení po telefonu si mohou cestující vyřídit nejpozději 45 minut před odletem. Cestující, který využije této služby pouze sdělí prostřednictvím uvedené linky své jméno a číslo letu. Palubní vstupenku si poté vyzvedne v odletové hale v Terminálu Sever 1 u přepážky ČSA č. 140 nebo v novém Terminálu Sever 2 u přepážky č. 220. Při odbavení po telefonu si může cestující požádat o přidělení konkrétního místa v letadle. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU