AUTOSALON BRNO 2009 zhlédlo více než 130 tisíc návštěvníků
Letošní ročník AUTOSALONU BRNO si i přes problémy, které přineslo současné období ekonomické recese, prohlédlo značné množství návštěvníků. BVV, a.s. používá vždy auditované výsledky počtu návštěvníků - v letošním roce jich tak podle auditovaných výsledků branami AUTOSALONU BRNO 2009 prošlo 130 484. V rámci letošního projektu Žena a auto proběhla (vedle ankety LADY CAR, kde volila VIP porota) rovněž anketa, která byla určena pro širokou veřejnost. Jejím cílem bylo vybrat z vozů vystavených na letošním AUTOSALONU BRNO nejlepší automobil pro ženu. Vítězem se stal automobil KIA SOUL, který tak také získal titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009. Vůz KIA SOUL získal 18 % všech nominací. Také na druhém místě uváděli účastníci, nebo lépe řečeno účastnice, této ankety vozy se značkou KIA na kapotě. Další místa potom patří vozům značek Audi, Škoda, VW a Ford. |