Oprava závory výměnou | |
Odstranění závad z revizí elektroinstalací | |
Cyklostezky | |
Nákup a dodání kancelářských potřeb - razítka | |
Vybudování zázemí |
22/01/2014 |
Ericsson ( NASDAQ : ERIC ) oznámil dohodu s AT&T, jejímž cílem je zlepšit možnosti připojení externích zařízení a aplikací do aut, které jsou podporovány systémem Ericsson Connected Vehicle Cloud. Společný postup obou společností přinese spotřebitelům jednodušší a pohodlnější užívání. Umožní lépe propojit vozidla s periferiemi a aplikacemi a zároveň pomůže rozšířit cloudové prostředí pro auta. Connected Vehicle Cloud je řešení postavené na servisní platformě Ericssonu. Poskytuje řidiči a pasažérům přístup k aplikacím přímo z obrazovky v autě. Příklady služeb, které takto auta svým majitelům mohou poskytovat jsou odhalování poruch vozidla, automatické objednávání servisních oprav a prohlídek. V blízké budoucnosti budou auta s řešením od Ericssonu a AT&T nabízet například i připojení na svou vlastní Wi-Fi síť, či informační a zábavné on-demand služby. Řešení Connected Vehicle Cloud zároveň umožní komunikovat s jinými podobnými ekosystémy, jako jsou například satelitní rádia, správci silnic, s webovými stránkami lokálních či státních institucí. Takovým způsobem může získávat nejčerstvější zprávy o dopravní situaci na zvolené trase nebo památkách, restauracích či hotelech v jejím okolí. Jak bude takové integrované "on board" řešení vypadat ukázal Ericsson před několika dny spolu s automobilkou Volvo. Na technologickém veletrhu CES 2014 v Las Vegas měl světovou premiéru "on board" systém Volvo Sensus Connect, který pro švédského automobilového výrobce vyvíjel právě Ericsson. Palubní systém nové generace je připojen na cloud a spojuje v sobě kromě navigace, infotainment služeb a několik dalších inovativních služeb. Jako zatím jediný systém na světě nabízí funkci "Park & Pay". Řešení automaticky rozpozná, kdy chce řidič parkovat, sám najde parkovací místo, zaparkuje a nabídne řidiči možnost jedním dotykem obrazovky zaplatit parkovné. Systém je vybaven i internetovým rádiem, přístupem na Wikipedii, dálkovým startováním přes smartphone, podrobnými informacemi o trase či destinaci, jakož i restauračních, nákupních zda ubytovacích možnostech v okolí . Systém nabízí i funkci "Volvo on Call" - což je komplexní, globální telematické řešení, umožňující připojení aut.
Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů. Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.
Ericsson Corporate Public & Media Relations Ericsson Investor Relations
PRAM Consulting s.r.o. Anna Hroudová Tel.: +420 222 351 497 e-mail: anna.hroudova@pram.czwww.pram.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU