![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Stavební úpravy domu | ![]() |
Realizace rekonstrukce objektu | ![]() |
Revitalizace zahrady | ![]() |
Realizace modernizace objektu | ![]() |
Realizace úpravy osvětlení | ![]() |
01/02/2013 |
Americká poptávka po kelímcích a víčkách bude růst o 4,1 % ročně z 7,2 mld. (2012) na 8,9 mld. USD (2016) díky nadprůměrnému zájmu o potraviny v těchto obalech a příznivému výhledu pohostinských služeb. Klíčovým faktorem bude rostoucí význam nápojových specialit, protože mnoho rychloobslužných restaurantů klade větší důraz na luxusní kávy, kávové speciality, ledové kávy, smoothies apod. Na takové nápoje se často používají nákladné typy nádob, jako jsou izolované papírové kelímky, PET kelímky a speciální víčka. I když nápojové kelímky zůstanou dominantním typem, nejrychlejší přírůstky se očekávají u kelímků/vaniček na potraviny díky solidní poptávce po klíčových produktech, jako jsou jogurty, káva, čaj, čerstvé ovoce a zelenina. Dále k růstu přispějí ty kelímky, které uspokojují poptávku po přenosných, pohodlných obalech na jednu porci anebo oživí prodej vyspělých výrobků (tj. konzervované ovoce, makarony a sýr). Nadprůměrně se na přírůstku bude podílet častější servírování snídaní v rychloobslužných restaurantech, kavárnách a občerstveních i exponenciální pokrok samoobslužných obchodů s mraženým jogurtem. Růst poptávky po víčkách o 4,9 % ročně na 1,2 mld. (2016) překoná tempo kelímků. Je to dáno rostoucím podílem nápojových kelímků s víčkem, poptávkou po dražších speciálních víčkách a po potravinových kelímcích/vaničkách na jednu porci. Víčka na potravinové kelímky vykážou rychlejší přírůstky než na nápojové díky popularitě obalů na jednu porci, soustavnému vývoji novinek a rozšířením výrobkových řad.
www.packaging-cz.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU