banner
5 latest demands
Poptávka - položení dlažby
Poptávka - natření střechy
Nákup ochranných prostředků
Oprava podlahové krytiny
Nákup kompresorů a příslušenství
5 latest offers
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS
Frézky nástrojářské - FNGP 40 CNC, výrobce INTOS
Soustruhy CNC - Masturn 50 CNC, výrobce MAS
Lisy hydraulické - P6381, výrobce Stanko SSSR
Soustruhy hrotové - SU 100/2000

Všechno o nové Škodě Citigo

02/11/2011

Máme za sebou zhruba stovku kilometrů v novém modelu s logem Škody. Jaké dojmy zanechala sedmá modelová řada z hlediska jízdních vlastností? Článek poodkryje i použitou techniku, která je v mnohém stejná s koncernovými bratry VW Up! a Seatem Mii.

Pokud jste v pondělí dopoledne procházeli ruzyňským letištěm, mohli jste zahlédnout tucet nových malých škodovek. Vizuálně to v šedivém podzimním dni byl hezký pohled – všechna auta měla výraznou slušivou barvu, ať už zelenou, žlutou nebo červenou. Mimochodem, pro Škodu Citigo, vyráběnou v Bratislavě, budou v nabídce tři standardní odstíny (bílá, červená a žlutá), dále 5 metalických odstínů (modrá, dva odstíny stříbrné, černá a výrazná zelená (je na fotografiích u článku).

Zelené Citigo, které dostal k dispozici autor článku, ale nebylo úplně vhodnou volbou – autu nefungovaly směrové ukazatele ani klakson, takže první zhruba šedesátikilometrová část trasy, vedoucí po okresních silnicích, nebyla úplně ideální. Ani tato nepříjemnost ale nepokazila celkově příjemný dojem z nové škodovky.

Dobrá prostornost

Prostornost pro posádku je u auta s rozměry 3,56 metru délky, šířky 1,64 metru a výšky 1,48 metru velmi dobrá. Nastupuje se širokými dveřmi a možnosti pro posun sedačky jsou tradičně výtečné – ať už v podélném nebo přímém směru. Ani vyšší řidič nebo spolujezdec se v Citigo nebude tísnit, zejména v příčném směru překvapí velký dostatek volného prostoru. Řidič si možná bude stěžovat na vystouplý středový tunel, který trochu omezuje jeho pravou nohu.

skoda_400

 

Pochvalu zaslouží volant, který má tlustý věnec i optimální velikost (stejný je i ve Fabii  RS), nastavit lze pouze výškově, ale vzhledem k bohatým možnostem nastavení řidičovy sedačky to příliš nevadí. Ergonomicky nepotěší, že ovladač pro elektrické stahování okna spolujezdce není v dosahu řidiče. Madlo u dveří je hodně tvrdé, počítat je třeba také s nezakrytým kovem v okolí madla.

 

Dalši informace k článku a forografie najdete zde

 

www.novinky.cz

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU