OOPP - dodávka pracovních oděvů | |
OOPP - dodávka pracovní obuvi | |
OOPP - dodávka pracovních holínek | |
OOPP - dodávka pracovních rukavic | |
OOPP - dodávka pracovních oděvů |
21/03/2013 | ||||||||||
Nasazení EASYARCHIV/EASYPLM – praktické zkušenosti Historie společnosti Rostex Vyškov se datuje od roku 1929, kdy byla založena jako firma zabývající se železářskou výrobou. Počátkem 30. let se začala specializovat na stavební kování a od roku 1938 vyrábí poprvé stavební kování z nerezavějící oceli. Tradice, byť úctyhodná, ovšem dnes nestačí a tak se firma musela přizpůsobit požadavkům doby tzn. využití počítačů pro podporu výrobního procesu. Současný sortiment společnosti je zaměřen na bezpečnostní stavební kování, řemeslnické nářadí a zakázkouvou výrobu plechových dílů se zaměřením především na železniční průmysl. Ve všech těchto oblastech při vývoji nových výrobků a jejich uvádění na trh významně pomáhají počítačové systémy. Nově už ve 3D včetně dokumentace První nesmělé kroky s využitím počítačů při návrhu nových výrobků začaly v Rostexu v polovině 90. let. Od původního CADu se firma propracovala k vyspělému 3D CADu SolidWorks a nyní využívá 6 licencí tohoto programu. S postupným rozšiřováním elektronických dat bylo nutné řešit i jejich správu a údržbu. Proto v roce 2005 padlo rozhodnutí zajistit software, který splní tyto požadavky. Po průzkumu trhu se firma rozhodla k řešení pomocí programu EasyArchiv společnosti TD-IS. Po zhruba půlroční přípravě nastal okamžik implementace dat do systému, kdy byla do tohoto programu přenesena veškerá výkresová dokumentace výrobků a nářadí. Současně začalo i školení pracovníků. Od tohoto okamžiku po dobu 5 let fungoval EasyArchiv k firemní spokojenosti bez jakýchkoliv problémů. S větším využitím 3D modelů se objevil požadavek na správu této dokumentace. Stávající software však ničím takovým nedisponoval, takže firma byla nucená poohlédnout se po novém řešení, které by splnilo veškeré požadavky. Dalším důvodem bylo zavedení nového ERP do firmy. Chtěli oba systémy propojit, protože nový ERP nedisponoval správou dokumentů na takové úrovní, jakou požadovali zákazníci. Vzhledem k dobrým zkušenostem s dosavadním systémem se nabízelo nejjednodušší řešení – obrátit se opět na firmu TD-IS, která je vlastníkem programového vybavení EasyArchiv/EasyPLM, jenž je nejnovější verzí starého EasyArchivu.
Více informací najdete zde
TD-IS, s.r.o. Sladkovského 43 Kontaktní údaje
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU