banner
5 latest demands
TDS – Rekonstrukce pavilonu a výběhu
Cyklověž - terminál
Sportovní areál
Opěrná zeď
Podací razítka
5 latest offers
Filament PLA od 299,-
Kemppi - nové TIGové svařovací zdroje
LongLife kyslíkové plasmy - HySpeed HT 200, HT 4400
Vzduchové plasmy - PowerMax systémy
Opravy a servis obráběcích strojů

O čelním sklu jednoprostorových vozů

27/10/2010

Řešení čelního skla aktuálního modelu Citroën C4 Picasso Zajímavým velkoprostorovým vozům (MPV) typu one box, které nemají vnější rozlišení prostoru pro motor, pro posádku a pro zavazadla, vychází oproti automobilům s klasickou karoserií výrazně větší plocha čelního skla, které je víc položené. Ale jeho sklon vlastně nepřináší řidiči žádné plus ve výhledu a kabina se zahřívá slunečními paprsky daleko intenzivněji. U Citroënu přišli v roce 2006 s modelem C4 Picasso, kterému dali jeho tvůrci do vínku čelní sklo v širokoúhlém panoramatickém provedení. Řidič a spolujezdec tak získali ve vertikálním směru větší úhel výhledu, který je 75o oproti 35o u tradičního jednoprostorového vozu. Aby to bylo možné, musel být střešní příčník posunut o 30 cm směrem dozadu.

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU