banner
5 latest demands
Stavební práce - hrubá stavba
Stavební práce - přístřešek pro dvě auta
Stavební práce - strojní omítky
Elektrikářské práce - oprava elektroinstalace
Stavební práce - oprava střechy
5 latest offers
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 55S
Brusky hrotové - BU 16, výrobce TOS
Použité oktabíny k prodeji
Svařovací invertor pro svařování metodou MMA a TIG.
Opravy nástrojů

Nový trolejbus pro bulharské město Pleven

12/02/2014

 

Společnost Škoda Electric vyrobila první trolejbus ze zakázky na celkem sto vozidel, které budou brzy jezdit v několika bulharských městech. První vůz zamíří po zkouškách v Plzni do severobulharského Plevenu, další trolejbusy budou v rámci kontraktu dodány také do Stare Zagory, Varny a Burgasu. Jedná se o kontrakt za 1,2 miliardy korun. „Největší výzvou je, že tyto významné zakázky jsou vyráběny v souběhu s jinými," vysvětluje Karel Majer, ředitel divize Trolejbusy společnosti Škoda Electric, a dodává: „Byli jsme postaveni před úkol vyrábět po dobu několika měsíců 1,5 trolejbusu denně, přičemž trolejbus pro každou zakázku se liší nejen v barevném provedení, ale i v technických specifikacích podle individuálních požadavků zákazníka. Očekáváme, že v průběhu jara budeme moci delegacím jednotlivých měst jejich vozy předvést v prostorách naší společnosti."

V rámci zakázky, kterou zastřešuje přístavní město Burgas, vyrobí Škoda Electric vozidla typu Škoda 26 Tr. Pro Pleven je určeno 40 kusů, pro Burgas 22 kusů, pro Varnu 30 kusů a 8 kusů zamíří do Stare Zagory. Trolejbusy jsou vybaveny pomocným diesel-agregátem určeným pro jízdu i mimo trakční vedení. Významnou úsporu elektrické energie a snížení nákladů na údržbu zajišťuje asynchronní trakční motor a mikroprocesorově řízený napěťový střídač s možností rekuperace.  Zvýšení komfortu pro cestující přináší výkonná klimatizace a moderní audiovizuální systém.

Projekt je realizován s finanční podporou operačního programu Životní prostředí 2007 - 2013, který je spolufinancován Evropskou unií. „Naše vozidla jsou určená pro třetí tisíciletí - jsou moderní, úsporná a nezatěžují životní prostředí v místech, kde jsou provozována. Nejen trolejbusy, ale i nízkopodlažní tramvaje, elektrické vlakové jednotky nebo lokomotivy ze Škodovky jsou ekologicky šetrná vozidla, která jsou energeticky efektivnější a zároveň vykazují nízké provozní náklady," říká Josef Bernard, generální ředitel Škody Transportation.

 

 

 

bus_582

 

 

 

www.technickytydenik.cz

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU