
Dodávka xerografického papíru | ![]() |
Oprava silnice | ![]() |
Nerezový hutní materiál | ![]() |
Nová správní budova | ![]() |
Palety | ![]() |
06/08/2013 |
Již od roku 1925 legendární modrá krabička byla chráněnou značkou Nivei. Počátkem roku 2013 výrobce Beiersdorf Hamburg zahájil postupné zavedení nového designu pro veškerou Nivea péči o pleť a tělo ve více než 200 zemích. Modrá krabička je známá značka a spotřebitele po celém světě spojuje důvěra v tuto značku. Nyní výrobce vyvinul nový globální designový jazyk, který je založen a orientován na uvědomění si proslulé modré krabičky. Nový design převádí identitu značky na výrobek, který představuje úspěšné základní hodnoty značky Nivea pro spotřebitele ve všech kategoriích s uznáním vysoké hodnoty. Nový vzhled Nivei vyvinul průmyslový návrhář Yves Beharve spolupráci s Design Management Beiersdorf. „Nivea, znamená odborné znalosti v oblasti péče o pleť, kvalitu a vynikající poměr cena výkon. Tyto hodnoty jsou oceňovány všemi spotřebiteli po celém světě. Musíme zajistit, aby identita značky odrážela všechny tyto hodnoty, a to i v designu obalů,“ říká Ralph Gusko, Brand manager společnosti Beiersdorf. Dvě třetiny všech nákupních rozhodnutí jsou činěna při nákupu u regálu. Vysoká zapamatovatelnost nového vzhledu Nivea bude pomáhat spotřebitelům po celém světě nalézt své oblíbené výrobky. Konzistentní designový jazyk napříč všemi kanály od obalu až ke komunikačním opatřením obchodu, posílí identifikaci a stimuluje také zkušební nákupy jiných kategorií výrobků značkového portfolia.
www.packaging-cz.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU