banner
5 latest demands
Poptávka - Poptávám rekonstrukci střechy včetně dodání materiáu
Světlé palety CP3
Oprava VZT
Nákup víceúčelového vozidla
Revitalizace budovy
5 latest offers
STŘÍHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ MAFIX 6000
VOLNÁ KAPACITA! Drcení plastových výlisků
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm
Dodávky CNC dělících strojů
Automatické parkovací systémy GREEN Center

Inter Milán zahajuje novou sezónu se společností OKNOPLAST

12/02/2013

oknoplast_619Praha, 12. září 2012 - Nová fotbalová sezóna začala a věhlasný italský tým Inter Milán do ní vstoupil opět s top sponzorem společností OKNOPLAST, předním evropským výrobcem výplní stavebních otvorů. Svoji skvělou kondici potvrzují hráči Interu výhrou prvního ligového zápasu s výsledkem 3:0.

Fotbaloví fanoušci si již zvykli na přítomnost OKNOPLASTu během přenosů ze zápasů. Firma plní od ledna 2012 úlohu top sponzora Interu Milán, čímž pokračuje v budování své mezinárodní prestiže. Smlouva o spolupráci byla s klubem uzavřena na období do konce června 2013. Na jejím základě bude OKNOPLAST uváděn jako top sponzor na stadionu a na webových stránkách klubu. Logo OKNOPLASTu se objeví také na reklamních nosičích ve VIP zóně. Kromě toho může společnost používat logo „Top Sponzor Interu Milán“ a fotografie fotbalistů ve všech svých reklamních materiálech. OKNOPLAST plánuje také soutěže, v nichž budou zákazníci moci získat vstupenky na zápasy hrané na slavném stadionu San Siro.

„Rozhodnutí o sponzorování Interu Milán, jednoho z nejlepších světových fotbalových klubů, vyplývá z rozvojové strategie firmy. Správnost rozhodnutí potvrzují první přínosy spolupráce. OKNOPLAST významně posílil svou image. Ukázali jsme se jako silný hráč na evropském trhu, podnik, se kterým chtějí spolupracovat ti nejlepší. Od začátku roku se naše prodejní síť dynamicky rozšířila, a to nejen na italském trhu. Připojila se k nám řada obchodních partnerů z jiných evropských zemí, pro které byla právě spolupráce s Interem důkazem kondice a potenciálu firmy„ říká Juraj Koudela, obchodní ředitel, OKNOPLAST.

Aktuální kampaně firmy, promující nový výrobek OKNOPLASTu energoúsporné okno Winergetic Premium, se účastní čtyři hráči mužstva. Image fotbalistů se promítá do všech propagačních materiálů firmy včetně letáků pro zákazníky. „Díky využívání image Interu a jeho hráčů jsme si našli cestu k novým odběratelům, vidíme větší zájem o výrobky OKNOPLASTu mezi koncovými zákazníky. Plánujeme další dynamický vývoj na trzích v České republice a na Slovensku, mimo jiné díky rozšíření prodejní sítě. Prognóza růstu prodeje činí ve srovnání let 2011 a 2012 cca 20 %,“ dodává Juraj Koudela.

Spolupráce s Interem Milán ukazuje, že OKNOPLAST podniká na evropské úrovni. Inter Milán, jako jedno z nejlepších fotbalových mužstev na světě, se strategicky spojuje s podniky, které mají srovnatelně silnou pozici ve svých odvětvích – takovou, jakou má OKNOPLAST na trhu výplní stavebních otvorů. V navazování spolupráce s klubem sehrála významnou úlohu image firmy a rozsah její činnosti. Společně s OKNOPLASTem jsou sponzory klubu takové mezinárodně uznávané firmy jako Nike nebo Volvo.

OKNOPLAST zahájil svou činnost v roce 1994 a v současnosti patří k pětici předních výrobců oken v Evropě. Dnes OKNOPLAST působí na 10 mezinárodních trzích: v Rakousku, České republice, Francii, Německu, Polsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Švýcarsku, Itálii a v Maďarsku. Společnost v rámci dynamického rozvoje otevřela od začátku roku 2012 v Evropě 150 nových prodejních salonů. Podíl exportního prodeje je v roce 2012 předpokládán na úrovni 55 %.

Doprovodné fotografie ke stažení zde.  

Více informací ke spolupráci OKNOPLASTu s Interem Milán vč. galerie fotografií ze stadionu ke stažení zde.

 

Pro více informací kontaktujte:

Zuzana Záhorová

PRAM Consulting s.r.o.

T: +420 224 913 003

E: zuzana.zahorova@pram.cz

 


O společnosti OKNOPLAST

OKNOPLAST je dynamicky rozvíjející se firma, s vybudovanou pozicí lídra v oboru plastových a hliníkových oken na evropském trhu. Nabízí plastová okna a dveře, hliníkové konstrukce, okna a venkovní dveře, rolety, příslušenství k oknům a v neposlední řadě odborné poradenství přizpůsobené individuálním potřebám zákazníků. Firma OKNOPLAST vznikla v roce 1994 na základě zkušeností s výrobou moderních plastových oken a s využitím hlubokých znalostí jak tohoto odvětví, tak situace na trhu. Podnik se skládá z výrobních hal s celkovou plochou 31 tis. m2, moderních kancelářských budov, skladovacích a manipulačních ploch.
V průběhu prvních deseti let své existence se společnost vypracovala do postavení solidní značky a zařadila se mezi přední evropské výrobce plastových oken a dveří. V roce 2011 činil prodej firmy téměř jeden milion okenních jednotek. Více informací naleznete na www.oknoplast.cz

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU