Mobilní obytná buňka | |
Kancelářské potřeby | |
Dodávka technických plynů | |
Vybavení DM | |
Fotovoltaická elektrárna |
18/05/2006 |
Golf jako produkt cestovního ruchu přináší každoročně zemím uznávaným jako etablované golfové destinace s rozvinutou golfovou infrastrukturou milióny EUR. „Je to sport provozovaný převážně střední a vyšší střední třídou, která disponuje poměrně vysokými příjmy a dostatečným množstvím volného času, což jej předurčuje k tomu, aby byl významným zdrojem financí v oblasti příjezdového cestovního ruchu,“ říká Rostislav Vondruška z agentury Czechtourism. „Golf jako produkt cestovního ruchu je také charakteristický výbornou návazností na další produkty – v České republice můžeme nabídnout golf a lázně, golf a kulturu, golf a hrady a zámky, golf a památky UNESCO, golf a jízdu na koni, indoor golf a mnohé další. Česká republika jako vysoce populární kongresová a incentivní destinace má jedinečnou příležitost nabídnout spojení „golf a business“. Vzhledem k tomu, že golfová hřiště již v současné chvíli rovnoměrně pokrývají celou mapu země a boom jejich výstavby v ČR stále trvá, lze v tomto směru jednoznačně očekávat pozitivní vývoj i z hlediska cestovního ruchu a navazující infrastruktury. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU