banner
5 latest demands
Poptávka - Velkoobjemové vaky big bag
Malířké práce - výmalba nebytových prostor
Poptávám mytí oken
Elektrikářské práce - intalace Wallboxu
Stínící technika - venkovní žaluzie
5 latest offers
PC vytlačovací - čirá - 20 t.
HDPE vstřikovací , MFI 5-7 40 t tříděno na jednotlivé barvy
Prodej PP/PE fólií
Konvenční frézování
Volné kapacity na vstřikovacích lisech

Fotoreportáž: Jak se ze sovětských vagonů stává moderní...

05/02/2008

Fotoreportáž: Jak se ze sovětských vagonů stává moderní metro Rozebrat do šroubku sovětské vagony a znovu sestavit z nových součástek moderní stroj. Teprve pak může znovuzrozené metro opět vozit zákazníky. Podívejte se v exkluzivní fotoreportáži, jak probíhá modernizace vozů pražské podzemky. Metro v Praze loni na jaře dospělo do Kristových let. Od počátku do dnešních dnů se na kolejích vystřídaly již tři generace vozů. Provoz zahájily soupravy Ečs, nejprve ve trojvozových a později pětivozových soupravách. Byly typické žárovkovým osvětlením a vzhledem čelního vozu, který připomínal běžný vložený vagon. Po nich začaly v podzemí jezdit ruské soupravy další generace a modernější koncepce 81-71, které můžete ještě krátce potkávat na nejmladší trase B. Jsou typické černým čelem a chromovanými trubkami držadel. Jsou to poslední metra, která řídí výhradně strojvedoucí. Zanedlouho budou i poslední zbývající kusy modernizovány na typ 81-71M. Na řadě je už jen poslední série vozů. Pak v pražském metru potkáte pouze novotou vonící soupravy. Další generací metra v podzemí Prahy jsou také zcela nové vozy M1 na nejzatíženějším céčku.

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU