Cyklostezka | |
Dodávka xerografického papíru | |
Kontejnery pro uskladnění | |
Poptávka - výrobu dílů dle výkresové dokumentace | |
Nepřetržitá fyzická ostraha |
17/06/2015 |
Tuzemské regiony mají zájem uspořádat během světové výstavy výjezdy podnikatelských delegací. Vybrané podniky se představují přímo v českém pavilonu svými produkty, ať již jde o sklo nebo pivo. Světová výstava Expo 2015 v Miláně od května představuje Českou republiku mezi 130 vystavovateli z celého světa. Až do října se budou kromě kulturních a historických lákadel prezentovat i některé české firmy. Originální pavilon je atraktivní i pro české turisty. Po pěti letech se výstava vrací na evropský kontinent a po patnácti letech do relativní geografické blízkosti střední Evropy. Co mohou firmy od účasti na této prestižní události očekávat? „Akce typu Expo slouží primárně k prezentaci České republiky a zviditelnění její kulturní a technologické pokročilosti. Neslouží tedy k prezentaci českých výrobků a služeb v takové formě, jak je tomu u klasických veletrhů a výstav, pravidla to ani neumožňují,“ vysvětluje Jiří Hansl, ředitel zahraničního odboru Hospodářské komory České republiky. „Proto dle našich zkušeností dávají firmy přednost spíše klasickým renomovaným veletrhům a výstavám, které jsou zaměřeny na jejich obor. Určitou přidanou hodnotu z tohoto pohledu mohou české firmy na akcích Expo získat například díky aktivitě hospodářských komor v hostitelských zemích. Například milánská komora nabízí organizaci firemních kontaktních jednání s italskými i dalšími firmami,“ dodává Jiří Hansl. Nepřehlédněte! Připravili jsme pro vásspeciál na téma Expo 2015 Milán Pro české firmy je přesto účast na výstavě neocenitelnou možností představit své výrobky světovému publiku. Na místě bude k dispozici například nápojové sklo společnosti Crystalite Bohemia, a to jak jejího hlavního závodu ve Světlé nad Sázavou, tak ze skláren v Květné. Zatímco ve Světlé se nachází plně automatizovaná sklárna s tavícím výkonem 96 tun skla denně, sklárna v Květné je zaměřena výhradně na tradiční ruční výrobu, která je dekorována různými procesy. Například broušením, hranováním, rytím, leptáním, panto a guilloche, ledováním, matováním, malováním a zlacením. Světový design zaujal v Íránu„Nové exportní příležitosti z této spolupráce ani neočekávám. Jsem spíše hrdý na to, že naše nápojové sklo Crystalite Bohemia reprezentuje Českou republiku na takto prestižní celosvětové výstavě,“ říká majitel společnosti Lubor Cerva. Návštěvníky upoutá světlo i pivoNa výstavě chce představit především novou kolekci svítidel Laboratory Light, která je součástí konceptu Kavalier Design. Ta je v současnosti velmi populární. Společnost s více než 177letou tradicí aktuálně vyváží zboží do více než 90 zemí světa. V tuzemsku zůstává jen asi 5 procent její produkce. Sklo není jediný tradiční český sortiment, který se na výstavě představuje. Čtyřikrát týdně vyjíždí z plzeňského pivovaru do italského Milána speciální vůz s plzeňským ležákem Pilsner Urquell v nepasterované podobě. Nejslavnější české pivo je určeno pro českou hospodu, jež vyrostla v Českém pavilonu. Součástí je i expozice českého pivovarnictví a ukázky tradičních řemesel. „Na Expo máme v české hospodě přichystáno osm pětisetlitrových tanků, pivo budeme doplňovat průběžně, abychom vždy zajistili jeho čerstvost,“ říká obchodní sládek Václav Berka. Cesta do Itálie trvá 12 hodin. Nejen během přepravy, ale i přímo v Itálii budou na řádnou péči o pivo dohlížet odborníci z Plzeňského Prazdroje. Prezentovat se budou moci v Miláně i další české podniky. „Registrujeme zájem některých krajských hospodářských komor zorganizovat ve spolupráci s krajskými úřady podnikatelské delegace českých firem po dobu konání Expo v Miláně. Samotné Expo je pak spíše rámcem, který lze využít pro doprovodné aktivity tohoto typu,“ uzavírá Jiří Hansl.
www.businessinfo.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU