banner
5 latest demands
Rekonstrukce elektroinstalace
Park vč. nákupu a osazení překážek
Nábytek - vybavení učebny
Rekonstrukce silnice
Propojení silnic
5 latest offers
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS
Frézky nástrojářské - FNGP 40 CNC, výrobce INTOS
Soustruhy CNC - Masturn 50 CNC, výrobce MAS
Lisy hydraulické - P6381, výrobce Stanko SSSR
Soustruhy hrotové - SU 100/2000

Dvě třetiny majitelů hybridních aut si ho už podruhé nekoupí

13/04/2012

Pouhých 35 procent majitelů hybridních vozidel si jako své další auto koupí rovněž hybrid. Vyplývá to z údajů americké analytické společnosti Polk za rok 2011.

Od roku 2007 se nabídka hybridních vozidel na americkém trhu zdvojnásobila, přesto: pouhých 35 procent majitelů hybridního auta si opět koupí hybrid. Pokud nejde o majitele Toyoty Prius, padá toto číslo dokonce na pouhých 25 procent, což znamená, že tři lidé ze čtyř si už hybrid znovu nekoupí.

Zajímavá je skutečnost, že majitelé hybridních modelů udržují věrnost značce. V roce 2011 si 60 procent majitelů priusu koupilo jiný model (ať už konvenční či hybridní) znovu od Toyoty. V případě Hondy činí toto číslo podle analýz Polku o trochu nižší hodnotu - 52 procent majitelů hybridní Hondy si jako svůj další model vybere opět auto s logem H na kapotě. Pouhých 20 procent majitelů hybridní Hondy si podruhé koupí vůz stejné koncepce od jiné automobilky.

Co z toho vyplývá? Pro automobilky na trhu v USA je důležité mít v nabídce hybridní model, který přitáhne zákazníky, byť jen málokterý zákazník si auto poháněné benzínovým motorem a elektromotorem opět koupí. Hybridy zkrátka netáhnou ani za „velkou louží“. Jejich podíl na registracích v loňském roce činil 2,4 procent a co je zajímavé, v roce 2008 byl o 0,4 procent vyšší.

Zajímavé také je, že ani v oblastech nakloněných těmto „ekologickým“ autům (Los Angeles, San Diego, Portland, Seattle) se hybridům v porovnání se zbytkem USA příliš nedaří. K oblastem, kde si majitelé hybridního auta znovu koupí vůz stejné koncepce patří floridské West Palm Beach (43 procent), Phoenix a Orlando (shodně 40 procent). Například v Los Angeles si znovu hybrid koupí pouhých 34 procent lidí, průměr v celých Spojených státech je již zmiňovaných 35 procent.

 

hybrid_600

 

Toyota Prius

FOTO: Toyota

 

 

www.novinky.cz

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU