Demolice a zemní práce | |
Dodávka nové linky | |
Interiérové vybavení administrativní budovy | |
Digi svět ve vzdělávání | |
Výstavba objektu - zimoviště |
12/02/2014 |
Vrcholem prezentace značky ŠKODA u Ženevského jezera bude letos představení designové studie ŠKODA VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky ŠKODA, který probíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů ŠKODA podtrhuje vzestup značky. ŠKODA v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů ŠKODA roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky. Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky ŠKODA bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.
www.technickytydenik.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU