Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Kontejnery na ostrý a infekční odpad | |
Poptáváme výrobu čepů | |
BOZP – Rekonstrukce pavilonu a výběhu | |
TDS – Rekonstrukce pavilonu a výběhu |
26/11/2016 |
HUTIRA – BRNO, s.r.o. realizovala výstavbu CNG stanice v Troubsku u Brna Naše společnost zvítězila ve výběrovém řízení vypsaném firmou E. ON Energie a.s na stavbu nové CNG stanice v areálu čerpací stanice D-OIL v Troubsku u Brna. Stavba proběhla v měsících červenec až srpen 2016 a byla zkolaudována a uvedena do provozu 13. 10. 2016. Stanice má výkon 140 m3 za hodinu a je vybavena oboustranným výdejním stojanem pro tankování jak pro osobní auta, dodávky, tak i pro velká vozidla, např. autobusy. CNG stanici v Troubsku u Brna naleznete ZDE. Stavba CNG stanice se skládá z jednotlivých objektů a ty jsou děleny na: - VTL plynovodní přípojku DN 100 - VTL ReSo 400/1/1-440 včetně měření plynu na STL straně s rotačním plynoměrem - Technologické zařízení CNG – technologický kontejner typ BAUER CFS23.10-38-ECO s výstupním tlakem pro plnicí stojany 290 barů - VVTL potrubí mezi CNG stanicí a výdejním stojanem 2x (3x10x1,2) - Zásobování elektrickou energií 3x80A - Technologickou elektroinstalaci mezi CNG kontejnerem a výdejním stojanem - Uzemnění pro CNG stanici - Zpevněné plochy a komunikace Zemní plyn je jednoznačně nejekologičtější fosilní palivo. V porovnání s elektromobily, kde výroba zejména baterií a jejich likvidace velmi zatěžuje životní prostředí a stejně tak i výroba elektrické energie, která je v ČR bohužel i nadále primárně vyráběna z uhlí (v roce 2015 byl podíl výroby el. Energie z hnědého uhlí 42,15% a z černého uhlí 6,31%). Automobily na CNG jsou zatíženy nulovou silniční daní a samotné CNG je zatíženo minimální spotřební daní. I to je jeden z důvodů, proč stále více spotřebitelů přechází na CNG. Za poslední dva roky stoupl počet CNG čerpacích stanic téměř o 65% a počet automobilů na CNG o 87%. Světové automobilky nabízejí více než 180 sériově vyráběných modelů různých typů CNG aut. K nejvýznamnějším v Evropě patří tuzemský výrobce ŠKODA AUTO, Volkswagen, Fiat, Seat, Mercedes Benz, Opel, Ford, Iveco, Citroen a Renault. Rozdíl v pořizovací ceně naftové verze automobilu a CNG verze je téměř nulový. Společnost HUTIRA – BRNO, s.r.o. také využila blízkosti nově vybudované CNG stanice a rozšířila vozový park o sedm nových vozidel Volkswagen Golf na pohon CNG. Tento krok přinese výrazné snížení nákladů na provoz části našeho vozového parku, ale zejména se tímto snažíme přispět k ochraně životního prostředí. Z těchto důvodů hodláme jít cestou CNG i nadále. V případě zájmu o bližší informace a zkušenosti z provozu jsme Vám plně k dispozici. Hlavní výhody CNG: - CNG automobily vykazují snížení hladiny hluku o 10 – 15 dB. - Výhodou je i lepší startování za nízkých teplot. - Výhodou CNG jsou nižší provozní náklady a výrazná úspora za pohonné hmoty, až o 50%. - CNG je zatíženo minimální spotřební daní. - CNG vozidla jsou zatížena NULOVOU silniční daní. - Zvýšená provozní bezpečnost (Zápalná teplota CNG je dvojnásobná oproti benzínu). - CNG není JEDOVATÝ. - CNG z auta nelze zcizit. - Nejekologičtější fosilní palivo.
HUTIRA - BRNO, s.r.o.Vintrovna 398/29 Popůvky u Brna 664 41 Česká republika
Tel.:+420 541 212 144 Fax: +420 541 219 763 E-mail: prodejna@hutira.cz; obj.brno@hutira.cz Internet: www.hutira.cz http://www.industry-eu.cz/firmy/hutira-brno-s-r-o
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU