Realizace rekonstrukce objektu | |
Vývoz a likvidace odpadů | |
Realizace opravy čerpadel | |
Vzdělávání pro členy | |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra |
14/11/2012 |
Lehké konstrukce, bezpečnost, komfort a originalita – to jsou požadavky, na které se vývojoví inženýři při výrobě automobilů nejvíce zaměřují. Při navrhování jejich interiéru automobilu se musejí soustředit zejména na nižší hodnoty emisí. Požadavky týkající se hraničních hodnot emisí pro interiérové díly svými směrnicemi nově definovala společnost Daimler. Při výrobě upínacích systémů pro kryty sedadel Mercedes B-class se tohoto úkolu ujala společnost A. Raymond se společnostmi Johnson Controls a Ticona. Materiál Hostaform® XAP² z nejnovější POM generace společnosti Ticona splňuje nové požadavky DBL, které se oproti dosavadním specifikačním normám zpřísnily přibližně o 50 %. Společnosti Ticona se postupně daří dosáhnout cíl týkající se snižování emisí ve vlastních materiálech, a tak právě od ní vzešel prvotní impulz na novou produktovou řadu XAP². Limity pro emise formaldehydu v plastových dílech používaných v interiéru vozidel definuje směrnice svazu německých výrobců automobilů VDA 275 (Frankfurt). Na základě hodnot uvedených v této směrnici zpřísnila společnost Daimler své specifikace pro dodávky dílů, aby bylo možné vyhovět současným a zejména budoucím požadavkům na emise. Od letošního roku má proto Daimler přísnější hraniční hodnoty pro díly vyrobené z POM (polyoxymetylen). O KROK NAPŘED Produktová řada XAP prošla od svého prvního představení v roce 1998 dynamickým rozvojem a mnohé aplikace v interiéru automobilu jsou důkazem tohoto úspěchu. Od této doby ve zkušebních laboratořích společnosti Ticona vznikají v těsné spolupráci s koncovými zákazníky stále nové materiálové receptury. Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 23/2012.
www.technickytydenik.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU