08/10/2013 |
Ericsson (NASDAQ:ERIC): Podle studie společnosti Ericsson s názvem TV and Media report výrazně roste sledování streamovaného videa. Ve zkoumaných zemích sleduje 63 % osob streamovaná videa každý týden. Zatímco v minulosti lidé stahovali pořady z internetu a pak se na ně dívali, nebo si je nahrávali a sledovali později, nyní si je rovnou pouštějí z internetu. Ve chvíli, kdy na ně mají čas a chuť je sledovat. S příchodem "on-demand" služeb se sledování filmů a seriálů více přesouvá na internet, u klasické televize se tak dostávají do popředí živé přenosy, zejména sportovní, ale i kulturní, či jiné společenské akce. Mladší respondenti (16 – 34 let) využívají již mnoho let streamovaný obsah stejně; sleduje ho přibližně 75 % z nich. Rapidně ale roste podíl sledování online videa u starších věkových skupin. Například lidé starší 60ti let před dvěma lety nesledovali tato videa vůbec, zatímco dnes už si je pouští více než 40 % z nich. Zajímavé je také zjištění, jak se učili sledovat online obsah – metodou „pokus-omyl“ zjišťovali, jak sledovat zajímavé pořady. Tak se naučili je sledovat online, streamovaně. Podle zjištění reportu už se lidé dnes tolik nevážou na televizní program, ale hledají si sami svůj pořad, který je zajímá. Zůstal sice zachovaný prime-time večer, kdy lidé sledují video obsah z internetu nejčastěji, ale křivka sledovanosti se zplošťuje: lidé sledují stále více streamované video i přes den, kdy si klasickou televizi nezapnou. Roste i popularita obsahu generovaného uživateli, publikovaného na službách jako je YouTube. Tento obsah sleduje alespoň jednou měsíčně 82 % respondentů. A nejde jenom o zábavu, jako jsou třeba nahraná videa z hraní her, která jsou velmi populární, ale roste zájem i o vzdělávací obsah: recenze produktů, tzv. DIY videa (DIY – udělej si sám, do it yourself) a záznamy přednášek, návody apod. O sledovaných videích a televizních pořadech současní uživatelé internetu také stále častěji diskutují na sociálních sítích, kde také hledají inspiraci pro sledování video obsahu, který by se jim mohl líbit. Není to ale záležitost jen mladší generace, která se takto chová již dlouho, ale i stále starších věkových skupin. Spotřebitelský průzkum uskutečnil Ericsson ConsumerLab na vzorku 17,300 respondentů z 15 zemí Evropy a světa.
Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů. Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.
PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE: Ericsson Corporate Public & Media Relations Ericsson Investor Relations
PRAM Consulting s.r.o. Anna Hroudová Tel.: +420 222 351 497 e-mail: anna.hroudova@pram.cz
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU