banner
5 neuesten Anforderungen
Stavební práce - výstavba malé bytové jednotky 32m2
Výkopové práce
Malířské práce
Poptávka - natření střechy
Poptávka - Výroba dřevěného balkónu
5 neuesten Angebote
DVOUDRÁHOVÝ STŮL S JEDNOU POHÁNĚNOU DRÁHOU
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - PERFEKT 42CB-CC
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI KSE603V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ HAMBI TV60V - 6m
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMPLEX 35E

Škoda v Pekingu představila prodlouženého yetiho a čínskou verzi octavie

22/04/2014

 

Mladoboleslavská automobilka na čínský trh uvedla svůj nejdůležitější model - octavii. Další novinkou je Rapid Spaceback a prodloužená verze yetiho.

Čínská verze octavie se liší větším použitím chromovaných prvků, mírně odlišné je i čalounění interiéru. Výroba probíhá v jihočínském Ning-po a ze zdejších linek sjíždí výhradně verze liftback s benzínovými motory. Verze kombi není mezi čínskými zákazníky žádaná, stejně jako vznětové motory.

Octavia se v čínské verzi nabízí se dvěma motorizacemi - benzínovým 1,4 TSI a atmosférickou šestnáctistovkou.

U čínské verze octavie se používají nejvýše šestnáctipalcová kola. Jiné je i naladění podvozku, které je měkčí než u standardní verze. Zajímavostí je i měkčí polstrování sedaček nebo rozdílná tloušťka předního okna, která je způsobena jiným dodavatelem.

auto1_400_06

 

Premiéra čínské verze octavie na autosalonu v Pekingu, vlevo je evropská verze kombi vyráběná v Mladé Boleslavi.

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Na čínskou verzi je použito 90 procent dílů od místních dodavatelů, ti ale musí splnit nastavené standardy koncernu Volkswagen. Z hlediska bezpečnosti by tak verze české i čínské octavie měly být totožné.

Patrně největším rozdílem je využití motorů řady EA211 (splňují emisní normu EU6), které se pro třetí generaci nejprodávanějšího mladoboleslavského modelu již nepoužívají.

Na právě probíhajícím pekingském autosalonu se ukázala i o šest centimetrů „protáhnutá” verze yetiho. Nárůst se týká rozvoru náprav, všimnout si lze delších dveří.

Vzadu je umístěno rezervní kolo ve stylu off-roadů minulého století. Základní verze Yetiho měří na délku 4223 mm a v Číně si můžete koupit i tu. Kvůli image evropského auta je ale dražší než prodloužená verze, která se prodává výhradně na trhu v Říši středu.

 

auto2_400_02

Škoda Yeti s prodlouženým rozvorem - Yeti City

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Škoda v Číně vyrábí od roku 2007, loni na zdejším trhu prodala 227 tisíc škodovek. Jde o největší trh Škody na světě, v roce 2018 zde chce automobilka prodávat 500 tisíc vozidel ročně. V současné době je v Číně 500 oficiálních dealerů, jejich počet by v příštích čtyřech letech měl překročit hranici šesti set dealerství.

 

 

 

www.novinky.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU