![banner](/images/banner1_lite.jpg)
Realizace rekonstrukce objektu | ![]() |
Vývoz a likvidace odpadů | ![]() |
Realizace opravy čerpadel | ![]() |
Vzdělávání pro členy | ![]() |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra | ![]() |
22/06/2012 |
Škoda rozjela v centru britské metropole nápaditou reklamní kampaň na model Citigo, kterou ke značce upoutala pozornost velkého množství Angličanů i turistů. Stará vozidla nabarvila kamennou šedí a vystavěla z nich repliku známé mystické stavby Stonehenge. Příprava projektu zvaného Citihenge podle britských médií zabrala celé tři měsíce.
Reklamní kampaň na Citigo nelze přehlédnout. FOTO: fotobanka Profimedia
Celý tým, který originální projekt připravoval, vedl sochař Tommy Gun. Celkem bylo použito 18 vozidel, která celkově váží něco okolo 18 tun.
"Citigo představuje budoucnost řízení a je nejchytřejší možností pro městské řidiče, kteří přemýšlejí dopředu. Zatímco tradiční auta mají potíže docílit ve městech dobrých výkonů, model Citigo je přímo navržený k tomu, aby exceloval v městském prostředí," uvedl tamější mluvčí Škody Pietro Panarisi.
Reklamní počin Škody se odkazuje na historický Stonehenge. FOTO: fotobanka Profimedia "Projekt Citihenge byl tou nejúžasnější výzvou. Stonehenge je obrovská ikonická stavba a taková je i naše replika Citihenge. Je vyrobena výhradně ze starých vozů, což mě vrátilo do dětství, kdy jsem miloval vyrábět nové věci z kusů vyřazených a nepojízdných vozidel," uvedl sochař Tommy Gun.
Projekt je Britům na očích v samotném centru Londýna. FOTO: fotobanka Profimedia
www.novinky.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU