Dvořákova 2881/77
Přerov I-Město
750 02
Česká republika
Výmalba interiérů | |
Odstranění objektu | |
Paletové regály | |
Protipožární automatické dveře | |
Pořízení nábytku |
20/10/2014 | ||||||||||||||||
Ve čtvrtek 2. října 2014 proběhlo v kongresovém centru hotelu Holliday Inn Brno tradiční setkání příznivců informačního systému KARAT. Letošního ročníku se zúčastnilo přes 230 uživatelů, kteří se na úvod akce seznámili s novou verzí informačního systému KARAT (verze 14). Ta v plném rozsahu navazuje na moderní trendy, jež v loňském roce přinesla verze 13, a které byly pozitivně přijaty stávajícími i novými uživateli. „Informační systém KARAT verze 14 nabízí svým uživatelům řadu nových funkčních vlastností, mezi něž patří například pojmenovaná uložení seznamu, nově přidané interní miniaplikace pro podporu Workflow, VoIP, interní pošty a dalších položek. Kompletního přepracování se dočkalo řešení nápovědy, které je nyní plně integrované, kontextové a s podporou firemních úrovní. Pozornost si zaslouží také nový dialog příloh s integrovanou podporou DMS, HTML odkaz na konkrétní místo aplikace, optimalizace propojení aplikace IS KARAT a help-desk portálu KARAT Assistance. Zapomenout nelze ani na modernizované grafické skiny, jež jsou výsledkem pokročilých technologických možností aplikace a které mohou usnadnit práci v terminálovém režimu nebo na zařízeních s nízkým výpočetním výkonem. Samostatnou kapitolu tvoří potom nové řešení Workflow, BPM a DMS,“ popisuje novou verzi IS KARAT Marek Hejna, ERP specialista.
Po představení inovací v oblasti uživatelského prostředí a aplikačních modulů nastínili přednášející také to, jakým směrem se bude KARAT vyvíjet v blízké budoucnosti. V následující sérii praktických přednášek se účastníci seznámili s tím, jak zdokumentovat a zachovat firemní know-how nebo jak předcházet ztrátě firemních dat. Značnou míru pozornosti si získaly také přednášky zaměřené na nástroje pro řízení výkonnosti firmy a řešení vnitrofiremní spolupráce. Praktické zkušenosti přinesly vstupy dvou zákazníků: společnost ATALIAN s.r.o. ukázala, jak mohou fungovat manažerská a portálová řešení, a TRIO HAVEL s.r.o. se podělila o souhrn znalostí spojený s užíváním Skladové logistiky v rámci IS KARAT. „S průběhem i samotným programem letošní konference jsme byli opět spokojeni. Z osobních rozhovorů s mnohými zákazníky máme potvrzeno, že účast na konferenci považují za velmi přínosnou a kladně také hodnotí tematický obsah celé konference,“ zhodnotil průběh KARAT KONFERENCE 2014 Marcel Herman, Service & Customer Care Director.
KARAT Software a. s.
Dvořákova 2881/77
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU