18/11/2013 |
Pobočkové telefonní ústřednyPobočkové telefonní ústředny se používají pro realizaci lokálních hovorů uvnitř firmy nebo organizace a pro distribuci vnějších hovorů jednotlivým účastníkům. Rozdělují se zejména na analogové a digitální, podle použité spojovací technologie. Moderní digitální pobočkové ústředny dnes již prakticky nahradily starší analogové systémy, které se používají už jen u nejmenších ústředen pro svou nižší cenu, a to tam, kde uživatelé nevyžadují využití modernějších funkcí. Analogové pobočkové ústředny lze připojit na běžné telefonní linky (HTS, dříve se používal výraz "státní linka"), digitální ústředny mimo to také na BRI či PRI přípojky ISDN apod.
Obvyklé funkce ústředenPobočkové ústředny obvykle umožňují všechny běžné základní telefonní služby, jako jsou:
Typy vstupních linek
Typy poboček
. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU