21/11/2013 |
Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce plastových oken, se v Německu oficiálně představila jako partner domácího fotbalového klubu Borussia Dortmund. Po italském Interu Milán a francouzském Olympique Lyon se Borussia stala už třetím klubem v týmu OKNOPLASTu. Uzavírání partnerství s evropskými fotbalovými jedničkami je součástí ucelené kampaně OKNOPLASTu na podporu značky.
Obchodní strategie OKNOPLASTu v Evropě předpokládá, kromě marketingového využití partnerství s klubem, který patří do úzké skupiny klubů s největším množstvím získaných mistrovských titulů v Německu, také zvýšení investic do inovací a zdokonalování nákupních procesů. Toto vše má v dlouhodobé perspektivě přispět k vybudování silné značky s dobrým jménem v segmentu výroby prémiových oken.
Německo je pro OKNOPLAST velkým trhem, současná distribuční síť společnosti na německém území čítá téměř 300 obchodních míst. „Německo je trh s velmi vysokými požadavky. Musíme být lepší než místní konkurence, protože pro průměrného Němce „vyrobeno ve střední Evropě“ neznamená špičkovou kvalitu. Firmy ze střední Evropy přítomné na německém trhu, i když zřejmě generují nějaký prodej, nepracují na budování značky, a tak si kupující ani neuvědomují, kde jimi zakoupené výrobky vznikly,“ říká Mikołaj Placek, předseda představenstva OKNOPLASTu. „Nám šlo vždy o budování značky a mimo jiné díky tomu a díky špičkové kvalitě výrobků jsme dnes mezi pěti největšími evropskými producenty plastových oken. Nezbývá nám než se radovat, že naše výrobky jsou tak dobře hodnoceny i na západních trzích známých svými vysokými požadavky. Úroveň výrobku i firmy posiluje také partnerství s tak významným klubem, jako je Borussia,“ dodává Mikołaj Placek.
„Snažíme se uspět na trzích západní Evropy, proto jsme naši kampaň postavili na fotbale. V Německu, Itálii i Francii je fotbal prestižní záležitostí, zápasy v nejvyšších soutěžích mají obrovskou sledovanost a výraznou roli tu hrají i loga sponzorů na stadionech. Navíc stavebnictví je stále obor, v němž dominují muži, a právě ti fotbal nejvíce sledují,” shrnuje firemní strategii předseda společnosti OKNOPLAST.
V rámci roční smlouvy s klubem může společnost OKNOPLAST používat image partnera Borussie Dortmund a také předních hráčů klubu ve všech svých reklamních materiálech. Logo OKNOPLASTu se také během utkání zobrazuje na reklamních nosičích na největším stadionu v Německu - Signal Iduna Park. Fanoušci na celém světě uvidí logo společnosti na velkých obrazovkách a na videomantinelech kolem trávníku a ve VIP zóně. Smlouva zahrnuje také účast fotbalistů na firemních akcích a zmínky o společnosti v komunitních médiích a zpravodajích Borussie. Partneři a klienti OKNOPLASTu mají navíc v rámci programu „hospitality“ možnost účastnit se zápasů tohoto předního evropského mužstva.
Tiskové konference, která se u příležitosti ohlášení partnerství konala 19. října na domácím stadionu Borussie v Signal Iduna Parku, se zúčastnil také Hans-Joachim Watzke, sportovní ředitel a tvůrce nynějších úspěchů Borussie, a Carsten Cramer, ředitel prodeje a marketingu německého klubu. Zástupci společnosti OKNOPLAST měli také příležitost setkat se s Jürgenem Kloppem, trenérem fotbalistů z Dortmundu.
Pro více informací kontaktujte: Šárka Bláhová PRAM Consulting s.r.o. T: + 420 224 913 000 M: + 420 734 428 603
O společnosti OKNOPLAST OKNOPLAST je dynamicky se rozvíjející firma s vybudovanou pozicí lídra na evropském trhu v oboru plastových a hliníkových oken. Nabízí plastová okna a dveře, hliníkové konstrukce, okna a venkovní dveře, rolety, příslušenství k oknům a v neposlední řadě odborné poradenství přizpůsobené individuálním potřebám zákazníků. OKNOPLAST je od roku 2012 top sponzorem italského fotbalového klubu Inter Milán a od roku 2013 sponzoruje také francouzský Olympique Lyon a německou Borussii Dortmund. Firma OKNOPLAST vznikla v roce 1994 na základě zkušeností s výrobou moderních plastových oken a s využitím hlubokých znalostí jak tohoto odvětví, tak situace na trhu. V průběhu prvních deseti let své existence si společnost vybudovala postavení solidní značky a zařadila se mezi přední evropské výrobce plastových oken a dveří. V roce 2012 činil prodej firmy téměř více než jeden milion okenních jednotek. Podnik se skládá z výrobních hal s celkovou plochou 38 100 m2, moderních kancelářských budov, skladovacích a manipulačních ploch. OKNOPLAST v současné době zaměstnává přes 900 lidí. Více o nadčasových oknech, dveřích, roletách, hliníkových produktech a řešeních pro zimní zahrady na www.oknoplast.cz.
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU