banner
5 neuesten Anforderungen
Smaltované bezpečnostní tabulky
Nákup majetku - zabezpečení BOZP
Pořízení nového probírkového harvestoru
Pořízení užitkového vozidla
Pořízení užitkového vozidla
5 neuesten Angebote
Stavebnictví
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 42S
Horizontální vyvrtávačka WH 10 CNC po generální opravě a modernizaci
Zajistíme úklid sněhu z komunikací
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS

Největší starost spotřebitelů: jak otevřít obal

10/07/2013

 

Obtíže s otvíráním různých druhů obalů jsou zdaleka největší starostí mnoha spotřebitelů spíš, než ekologická hlediska, např. nepřiměřeně velký obal. To je jedno ze zjištění průzkumu, který vypracovala JRA Research (523 online rozhovorů po 5–10 min v Británii koncem října 2012, reprezentativní vzorek populace v pěti věkových skupinách, polovina muži, polovina ženy) na objednávku obalového specialisty Payne, součásti divize Coated and Security Products společnosti Filtrona.


85 % respondentů zažilo určitou frustraci způsobenou obaly. Průzkum identifikoval 10 typů obalů, které nejčastěji způsobují frustraci, a také zkoumal postoje různých věkových skupin. Martin Dallas, ředitel, Payne: „Funkčnost do velké míry přispívá k tomu, aby byl obal spotřebiteli hodnocen jako dobrý. Zvlášť důležité hledisko našeho průzkumu je, že odpovědi šly přímo do srdce, otázka nebyla formulována konkrétně. Např. starosti o ekologii, o nadměrné obaly, začaly převládat, až když byli spotřebitelé dotazováni konkrétně. Spotřebitelé chtějí mít obaly funkční, jenže značky je potřebují multifunkční, aby prvky obalu hrály více než jednu roli. Např. odtrhávací páska nebo etiketa pro snadné otevření jsou také prostředkem komunikace mezi značkou a zákazníkem. Opakovaně uzavíratelný obal kombinuje pohodlí pro spotřebitele a ochranu výrobku, kontrolu porcí a minimalizuje odpad. Takové výhody mohou posílit pozitivní vnímání výrobku a podpořit obraz a pozici značky. (…) Když obal funguje, lidé se s výrobkem cítí dobře; naopak špatný obal může negativně ovlivnit jejich vnímání značky.“

 
Payne věří, že pochopení postojů a priorit zákazníků je základem úspěšné spolupráce výrobců obalů s majiteli značek na vývoji obalů. Payne brzy zveřejní facebookovou stránku https://www.facebook.com/PackagingResolved, kde se mohou spotřebitelé podělit o názory na oblíbené a neoblíbené typy obalů.

 

logo3_319

 

www.packaging-cz.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU