13/12/2011 | ||
Nový automobilový doplněk pro zvýšení bezpečnosti při parkování
Praha, 12. prosince 2011 – Společnost Mio rozšiřuje portfolio svých produktů o novou bezdrátovou parkovací kameru. Tento automobilový doplněk zajistí řidičům maximální bezpečnost při jízdě už od výjezdu z parkoviště až po jeho zaparkování v cílové destinaci. Novinka umožňuje řidičům snadno získat přehled o tom, co se děje za jejich vozidlem.
„Řidiči mohou díky nové bezdrátové parkovací kameře snadno sledovat dění a pohyby předmětů i lidí za vozidlem či snadno zaparkovat v těsných prostorech. Společnost Mio se tak snaží zvýšit bezpečnost na parkovacích místech a rozšířit další využití GPS navigací Mio,“ říká Tomáš Kudweis, obchodní a marketingový manažer společnosti Mio Česká republika a Slovensko. „Při vývoji tohoto produktu jsme také mysleli na snadné a univerzální propojení kamery i s integrovanými systémy v autě, které jsou vybaveny LCD obrazovkou,“ dodává T. Kudweis. Zatímco navigace navádí řidiče při jízdě, parkovací kamera jim poskytuje bezpečnostní opatření na začátku a na konci cesty. Kamera se instaluje na registrační značku, přičemž se vysílač umisťuje do kufru nebo do jiné chráněné části vozidla. Bezdrátový přijímač se pak umístí k GPS navigaci či LCD obrazovce některého ze zabudovaných systémů a v autě tak nejsou nutné žádné propojovací kabely. Hlavní vlastnosti a funkce bezdrátové parkovací kamery Mio:
Chcete-li získat informace o produktech a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.
O společnosti Mio Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS
Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.
V případě zájmu o daší informace, prosím, kontaktujte:
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU