banner
5 neuesten Anforderungen
Tlaková kanalizace
Rekonstrukce elektroinstalace
Park vč. nákupu a osazení překážek
Nábytek - vybavení učebny
Rekonstrukce silnice
5 neuesten Angebote
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS
Frézky nástrojářské - FNGP 40 CNC, výrobce INTOS
Soustruhy CNC - Masturn 50 CNC, výrobce MAS
Lisy hydraulické - P6381, výrobce Stanko SSSR
Soustruhy hrotové - SU 100/2000

Jak vyzrát na problémy s filtrem pevných částic? Snadno, levně a se zárukou!

05/06/2012

Každý majitel dieselového automobilu již někdy slyšel o problémech s filtrem pevných částic nebo je dokonce osobně zažil. Není to nic moc příjemného, když Vám relativně nové auto vypovídá službu a Vy nemáte ani ponětí, o co jde. Když se navíc dozvíte cenu nového filtru, je to skoro na sebevraždu. Jak se co nejlépe zbavit problémů s filtrem a ještě ušetřit peníze Vám poradíme v tomto článku.

Filtr pevných částic, kterému se u nás říká DPF a v západní Evropě FAP, je zařízení, které napomáhá odfiltrovat pevné nečistoty ve spalinách dieselových automobilů. Jsou to nežádoucí látky, karcinogeny, které znečišťují ovzduší a poškozují přírodu. DPF umí tyto látky zachytit, ven přitom vychází až stonásobně čistější spaliny, než u aut bez filtru pevných částic. DPF je tedy zařízení potřebné, praktické a emisní legislativou velmi žádoucí!

filtr_400

 

Ucpaný filtr pevných částic

Nicméně, problém každého filtru a tedy i DPF je v jeho postupném ucpávání. DPF sice čas od času absolvuje samo–regenerační proces, při kterém řídící jednotka automobilu vyvolává zvýšení teploty uvnitř filtru a dochází tak k vyhoření sazí a vyčištění filtru, ale nikdy tento proces není stoprocentní. Výsledkem je postupné zanášení DPF, které vede až k jeho neschopnosti automatické regenerace. V tu chvíli přestane DPF fungovat a nastávají již známé problémy.

 

filtr1_400

 

Filtr pevných částic (DPF/FAP)

Aktivní regenerace, která probíhá průměrně každých 500 ujetých kilometrů, najednou není možná a filtr vypovídá službu. Auto nemá tah, motor ztrácí výkon. Zvyšuje se spotřeba, permanentně svítí kontrolka DPF. Řídící jednotka přepíná auto do nouzového režimu, až jednoho nehezkého dne auto přestane sloužit úplně. To je stav, který se děje přibližně každých 100 až 130 tis. ujetých kilometrů.

 

Více informaci k článku najdete zde

 

 

www.novinky.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU