Vzdělávání pro členy | |
Dodávka CNC vertikálního obráběcího centra | |
TDS – Revitalizace muzejního parku | |
Oprava krytu vozovky | |
Modernizace učebny |
26/03/2012 |
Firma Nestlé používá pro své evropské značky minerálních vod nový typ Flip-Top uzávěru Picasso. Tělo uzávěru je zhotoveno z tříbarevného polypropylenu s originálním zajišťovacím páskem, který po otevření zůstává jeho součástí. Vynálezcem a výrobcem uzávěru je firma Astra Plastique Saint Cloud (Francie) patřící do skupiny Global Closure Systems (GCS). Nestlé vysvětluje pokrokovost uzávěru a jeho přednosti na výrobkové etiketě a na webových stránkách značky. Originální zajišťovací páska je nedostupná a proto nemůže být žádným nástrojem zlomena. Díky použitému průsvitnému materiálu, ze kterého je vyroben uzávěr a čepička, je barevná zajišťovací páska viditelná. Při prvním odklopení čepičky se zlomí automaticky přechodové můstky a spodní část spadne do hrdla. Tam permanentně zůstává a oznamuje, že láhev je otevřená. Další předností konstrukce originální pásky je, že se neodhazuje žádný plastový pásek. Navíc uzávěr Picasso obsahuje dvojitý kloub pomocí, jehož se uzávěr lehce otočí o 180° a v této poloze umožňuje pohodlné pití. Při uzavření čepičky je slyšet cvaknutí, které indikuje uzavření. Aby byla zajištěna maximální flexibilita, je možno uzávěr Picasso vyrábět také bez silikonového ventilu. S tímto ventilem může se láhev i při otevřeném Flip-Top uzávěru postavit dnem vzhůru, aniž by obsah vytekl.
www.packaging-cz.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU