
Úklidové a čisticí služby | ![]() |
Zateplení fasád | ![]() |
Dodávka horizontálního CNC obráběcího centra | ![]() |
Domov pro seniory | ![]() |
Výkon TDS - Rekonstrukce rozvodny | ![]() |
15/07/2013 |
Češi si nejvíce oblíbili bílá auta, tuto barvu má každý čtvrtý prodaný nový vůz. Následuje šedá barva s podílem 14 procent a černá se 13 procenty. Vyplývá to ze statistiky Svazu dovozců aut. Bílá je stále na vzestupu a proti loňsku posílila o zhruba čtyři procentní body, šedá naopak čtyři body ztratila. Podíl černých aut klesl o dva procentní body. Preference barev se u jednotlivých značek liší. Například u Škody je nejoblíbenější bílá, za ní ale následuje modrá a pak teprve šedá. Nejvíce Audi nebo BMW se prodalo v černé barvě, u Volkswagenu vede bílá a u Fordu je tradičně nejoblíbenější modrá. Celkem 13 ze 16 prodaných Ferrari bylo červených. Prodej nových osobních aut v prvním pololetí klesl o 14 procent na 80 818 vozů. V druhém pololetí prodejci čekají mírné oživení trhu.
BMW X5 (2013) FOTO: BMW
www.novinky.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU