Mobilní obytná buňka | |
Kancelářské potřeby | |
Dodávka technických plynů | |
Vybavení DM | |
Fotovoltaická elektrárna |
Datum vložení: 02.11.2019 / Datum platnosti: 16.11.2019
Krátká rekční doba je dána malou vzdáleností mezi brzdovým obložením a brzdovým kotoučem, a také malým množstvím oleje
díky velké ploše brzdového obložení je dosaženo nízkého povrchového tlaku, malého opotřebení obložení a nízké teploty
nízké náklady na údržbu z důvodu malého počtu pohyblivých částí
provedení vypouštěcích otvorů brání úniku kapaliny na brzdové obložení
brzdové obložení je možné dodat z různých materiálů
snadná výměna brzdového obložení
vhodné do náročných provozních podmínek.
Brzdový třmen u typu brzd S-A-F je konstruován jako plovoucí brzdový třmen, což vylučuje působení axiálních sil na brzdový kotouč. To znamená, že i v případě chybného nebo nepřesného nastavení je eliminována možnost poškození hnacího ústrojí. Uložení třmenu mezi pružinami zajistí, že nemůže dojít k zablokování brzdového kotouče brzdovým třmenem a k následnému přehřátí.
KTR CR, spol. s r.o.
IČ: 25947958
Brněnská 559,Jevíčko,569 43
Telefon: +420 461 325 014
E-mail: ktr-cz@ktr.com
WWW: www.spojky-ktr.cz
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU